fbpx
שקופית הבאה

מסעות זה השטח שלנו

דור ואורלי בר

איזו בחירה משובחת במאגמה 13!! רכבנו על אופניים בין כפרים שכאילו נלקחו מסרט של תחילת המאה הקודמת, עשינו קבלת שבת, עשינו טרק רגלי בנוף עוצר נשימה והשתכשכנו במיימי הנחל הקרים, מצאנו הפתעות שהשאירו לנו "הפיות" על העץ (חיכו לנו המון הפתעות כאלה לאורך כל המסע), רחצנו באגם מהמם ביופיו וגודלו, ישנו באוהלים, למרגלות הר געש –  לילה חוויתי – כל הילדים חזרו ואמרו שצריך עוד כאלה והבן שלי הפרטי, קרן מאושר. טיפסנו אל לוע הר געש ומשם המשכנו בדרכים המקסימות שזימנה לנו ארמניה. ביקרנו בכפרים שהזמן עצר בהם מלכת ופגשנו מקומיים חייכנים תלינו משאלות על עץ המשאלות (והזכרנו לעצמינו דור ואני…שאנחנו צמד שיש לו רגעים משלו גם ללא מילים) אכלנו ארוחת מלכים שהכינו הילדים, הלכנו על גשר תלוי, נסענו ברכבל ושוטטנו ברחבי מנזר, כייפנו בכפר הנופש, עשינו סנפלינג וראינו את הר אררט סוף סוף ממש מקרוב, הספקנו לצפות גם בנוף עירוני, במופע מזרקות, קצת שופינג קצת מהכל…. והרבה ביחד!!

במשך שמונה ימים היינו יחד:  ישנים, צוחקים, משחקים, משתטים, שרים ורוקדים.
היתה לנו קבוצה נהדרת וזכינו בצוות יוצא מן הכלל (אפשר לכתוב כאן עולם על כל אחד מכם, אתם מדהימים מפנקים רגישים ומרגשים והשילוב מנצח!)

"מאגמה 13" זאת פשוט מתנה גדולה שהענקנו לעצמינו.