fbpx
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מסע שטח נשי

נשים שהן מאגמה – השאלון – מיטל וינטר

מיטל וינטר הגיעה למסע במרוקו מ..אוסטרליה הרחוקה! איך היא הגיעה כל כך רחוק? מה היא עושה שם היום ? ומה הביא אותה למסע? על כל אלה ועוד – בראיון

מגלה בת כמה את?  כן, בטח. 49 וחצי. היציאה למסע היתה לכבוד שנת החמישים המשותפת שלנו: ארבע חברות ילדות קרובות מגיל שנתיים. חברתנו גלית הזמינה אותנו וכולנו אמרנו כן – ומייד.

מאיפה? נולדתי בחיפה וגדלתי בקרית ביאליק. לפני 24 שנים, אחרי התואר הראשון שלי, נסעתי לאוסטרליה וניו זילנד לטיול תרמילאות והתאהבתי בסידני ממבט ראשון. אחרי הטיול חזרתי לאוסטרליה ללמוד אקולוגיה לתואר שני ואז הכרתי והתאהבתי בבעלי לעתיד.

משפחה לא בוחרים?  אני נשואה לבעל אוסטרלי ואמא לשני בנים: ליאם ואיתן. במקור אני בת יחידה לאם חד הורית. לפני מספר שנים אבדתי את סבתי ואת אמי שהיו קרובות אלי מאד, באופן מפתיע ובהפרש של שלושה חודשים. מאז החלטתי לחבק את החיים בהרפתקה ועשייה, ובפילוסופיה שאין למה לחכות כי אין לדעת מה יבוא. 

ורק בשביל הרזומה: תמיד נמשכתי לשפות זרות, גאוגרפיה ומפות. עבדתי 12 שנים ברשות הפארקים הלאומיים בסידני, במחלקת אדמות פרטיות שנחתמו בטאבו כשמורות טבע (מכיוון שבעליהם היו מעוניינים למנוע פיתוח בעתיד). כיום אני מנהלת מעבדה להנדסה כימית שהוקמה על ידי פרופסור מפורסם בתחומו המתרכז בניצול פחמן מהסביבה ליצירת אנרגיה נקייה ואגירת אנרגיה.

לפני המסע: חוששת או נרגשת?  שניהם – מאד. חוששת מאיך זה בכלל יעבוד לי להיות עם הרבה ישראליות, אחרי הרבה שנים שלא גרתי בארץ. נרגשת מכך שבדיוק בגלל זה – יהיה הכי כיף.

מה הדבר הכי מוצלח שלקחת איתך למסע? גמישות רוח

מה הדבר הכי מיותר שלקחת איתך למסע? דעות קדומות בעיקר על עצמי וגם על נשים אחרות מרקע שונה לשלי.

מה הדבר שבגללו כדאי להיתקע איתך בג'יפ? לא כדאי להתקע אתי בשום מקום – אני די קלסטרופובית, אבל אוהבת לשיר אם זה עוזר.

רגע במסע שלא תשכחי:  את הפאטה מורגנה הלא נגמרת במדבר הסהרה. תמיד חלמתי על איך זה נראה, ולראות את זה היה מעבר לציפיותיי.

משהו שלקחת לחיים מהמסע: קלילות פיזית ונפשית, שיתוף שגורם לעוד קלילות, אהבת חברותיי אליי והצחוקים.

איפה את רוצה לראות עצמך בעוד חמש שנים ? הלוואי עם אותם כוחות ואנרגיה, בעוד מסע כזה או אחר  בעולם, עם המשפחה או שוב עם חברות.

טיפ קטן למי שעתידה לצאת? כל הכבוד לך, כדאי לצאת בראש הכי פתוח ולזכור שאת תמיד מיוחדת.

ולסיכום: משהו למאגמה? מאגמה חברה מדהימה, תודה רבה במיוחד על החברמניות, החשיבה על הפרטים הכי הקטנים, ההפתעה, חוש ההתמצאותבתרבות האחרת ובמקומות שלא גלויים לכל תיירת – זה היה הדובדבן בקצפת עבורי. צוות מושלם עם איכות שאין שנייה לה.

דילוג לתוכן