fbpx

שיר ורנה גבע

אחרי מסע לסרביה ומונטנגרו עם קבוצה אהובה ואנשים יקרים.לקום בבוקר בלי לוז, בלי בדיקת קשר, בלי תדריך יום ובלי שירת רונדלים… מרגישות שמשהו חסר לנו… 😅מהרגע שנחתנו מספרות ומשתפות בסיפורים ובחוויות אבל האמת היא שאין לנו מילים לתאר את החוויה שעברנו אתכם, ויודעות שייקח עוד זמן לנחות ולתת למסע הזה לחלחל…בינתיים רוצות לומר המון תודה לכל […]

סנדרה ונוי ברקוביץ

מעבר לגישה המדהימה והסוחפת של נויה שגיב, מדריכת המסע, מעבר לידע ולמקצועיות שלה, בלטה האנושיות שלה והנכונות שלה להיות בכל זמן בשביל כל אחד ואחד מהאנשים במסע באופן קסום ומופלא כמעט. נשארנו עם טעם של עוד! סנדרה ונויה השתתפו במסע מאגמה 13

דור ואורלי בר

איזו בחירה משובחת במאגמה 13!! רכבנו על אופניים בין כפרים שכאילו נלקחו מסרט של תחילת המאה הקודמת, עשינו קבלת שבת, עשינו טרק רגלי בנוף עוצר נשימה והשתכשכנו במיימי הנחל הקרים, מצאנו הפתעות שהשאירו לנו "הפיות" על העץ (חיכו לנו המון הפתעות כאלה לאורך כל המסע), רחצנו באגם מהמם ביופיו וגודלו, ישנו באוהלים, למרגלות הר געש […]

המלצה בשלושה דורות

אמא אפרת: ההחלטה לצאת למסע המיוחד של מאגמה 13 בשלושה דורות יצרה לנו חוויה מרגשת ומיוחדת במינה. מומלץ! טל: זאת היתה חוויה שונה לגמרי מטיולים שגרתיים, חוויה שבה גם למדתי על עצמי וגם גיליתי עולמות חדשים. סבא אברום: צוות מאגמה מארגן מפנק דואג ומתקתק. לא נותר אלא להשתחרר, ליהנות לבלות עם טל, הנכד הבכור, לראות […]

רוני ועידו נמרובסקי

נופים פראיים, תרבות מיוחדת, חברים חדשים, זמן איכות וכיף נטו של אבא ובן. הבן שלי סיכם ואמר "לא ידעתי כמה היינו צריכים את זה, עד שהיינו שם". תודה על חוויות שיהיו איתנו כל החיים! רוני  ועידו נמרובסקי

ניצן מרגוליס

מאגמה 13, בשבילי זו התרגשות, הכרות עם חברים חדשים, טבע ונופים מדהימים. בקיצור חוויה של פעם בחיים ! ניצן מרגוליס, השתתף במסע מאגמה 13 לסרביה

רויטל וחי אברהם

אנשי מאגמה הנפלאים!! יש בי צורך לומר תודה גדולה!! חזרנו ממסע מאגמה 13 בארמניה, יש כל כך הרבה מה לומר ואני אפילו לא יודעת ממה להתחיל. מלאה בתחושת אופוריה שנובעת לא רק מהשהות בארץ רחוקה וקסומה אלא מתחושת השייכות למשפחה חדשה שעד לפני רגע התאמצתי להכיר את בשמות של כל אחד ואחד מהם. החיבור בין […]

יהודה וליאור עדן

הרשו לי לפרגן לחברת Magma על חוויה מעצימה שחוינו במסע מאגמה 13 בארמניה. על אירגון למופת, על דאגה וירידה לפרטים הקטנים, על צוות מדריכים ומנהלה יוצאים מגדר הרגיל . ממליץ בחום !!! תודה ובברכה יהודה וליאור עדן

נעם בן-אריה

זו חוויה מחברת בין הורים לילדים,הזדמנות להכיר ילדים חדשים ונחמדים והמון המון פעילויות כיפיות במסע!

אילת ונועה

אין לי המלצה יותר חמה מזו: אחרי התלבטות איך לבלות את טיול הבת מצווה עשינו נועה ואני את ההחלטה הטובה המשובחת והמוצלחת ביותר שיכולנו לעשות. שום שופינג לא יכול אפילו להתחיל להתחרות בעוצמה ובגודל החוויות המשותפות שצברנו במסע של מאגמה 13 !!!